La campanya que vam dissenyar per Vivendex, guanyadora del Premi de Màrqueting a Inmociónate 2016 | Binocular Studio
+34 93 422 85 31 hello@binocularstudio.es
Blog

La campanya que vam dissenyar per Vivendex, guanyadora del Premi de Màrqueting a Inmociónate 2016

,   By ,   0 Comments

logoInmociónate s’ha convertit en un referent entre els esdeveniments immobiliaris del país. És una reunió anual que dura 3 dies i serveix de punt de trobada dels millors professionals immobiliaris de tot Espanya i on es comparteixen les últimes tendències i idees per afrontar els mercats actuals. Els líders del mercat americà també van a Inmociónate a explicar les últimes tendències del sector.

Dins el certàmen, la campanya que vam dissenyar per al nostre client Vivendex, “Autèntics com als 10 anys”, va ser escollida la millor campanya de màrqueting de l’any, aconseguint així un guardó molt prestigiós dins del sector immobiliari.

Finalistas-Premios-Marketing16-1024x682 Ganador-Premios-Marketing16-1024x682

Es tracta d’una campanya que commemora els 10anys de l’empresa i que posa especial èmfasi en l’emoció i la passió que segueixen tenint com el primer dia. Per a això es va realitzar un paral·lelisme amb nens de 10 anys i es va apostar per una acció de màrqueting innovadora al país: utilitzar la realitat virtual per realitzar visites als pisos en venda. La campanya es va plasmar en múltiples suports (online, publicitat exterior, autobusos, anuncis, accions concretes, …) i va tenir una gran repercussió. Prova d’això és el premi Inmociónate 2016. Felicitats equip!

ulleresVR

V-10anys-FB-1200x628_v313412108_1078968035495562_2624207440514868466_o 13575794_1098238496901849_4309739635302622548_o 13775543_1110225449036487_105304422639043885_n Captura de pantalla 2016-12-14 a les 13.22.57