La campanya que vam dissenyar per Vivendex, guanyadora del Premi de Màrqueting a Inmociónate 2016 | Binocular Studio
34 93 422 85 31 hello@binocularstudio.es
Blog

The campaign we designed for Vivendex, winner of the Inmociónate 2016 Marketing Award

logoInmociónate s’ha convertit en un referent entre els esdeveniments immobiliaris del país. És una reunió anual que dura 3 dies i serveix de punt de trobada dels millors professionals immobiliaris de tot Espanya i on es comparteixen les últimes tendències i idees per afrontar els mercats actuals. Els líders del mercat americà també van a Inmociónate a explicar les últimes tendències del sector.

Dins el certàmen, la campanya que vam dissenyar per al nostre client Vivendex, “Autèntics com als 10 anys”, va ser escollida la millor campanya de màrqueting de l’any, aconseguint així un guardó molt prestigiós dins del sector immobiliari.

Finalistas-Premios-Marketing16-1024x682 Ganador-Premios-Marketing16-1024x682

It’s a campaign that commemorates the 10 years of the company and gives special emphasis at the emotion and passion they have since their beginning. That’s why a parallelism was made with 10 year old children and they bet for a innovative marketing action in the country: use virtual reality to make visits to the flats for sale. The campaign appeared in multiple media (online, outdoor advertising, buses, advertisements, concrete actions, ...) and it had a great impact. Proof of this is the Inmociónate 2016 award. Congratulations team!

ulleresVR

V-10anys-FB-1200x628_v313412108_1078968035495562_2624207440514868466_o 13575794_1098238496901849_4309739635302622548_o 13775543_1110225449036487_105304422639043885_n Captura de pantalla 2016-12-14 a les 13.22.57